کود سولفات مس بارسلوس

دسته:

1,000 تومان

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کود سولفات مس بارسلوس

سولفات مس با عنوان میکرو مغذی نقش بسیار مهم و کلیدی در فعالیت‌های آنزیمی فتوسنتز متابولیسم کربوهیدرات‌ها ،تنفس و پروتئین‌ها داشته و کمبود سولفات مس به تلقیح ، تولید میوه و دانه صدمه زده و همچنین باعث سرخ خشکیدگی درختان و افزایش حساسیت غلات به خوابیدگی و باد زدگی خوشه‌ها می‌شود.

و همچنین مس به عنوان یکی فاکتور همراه در تعداد زیادی از آنزیم‌ها مثل سوپراکسیدها دیسموتاز، سیتوکروم اکسیداز، آمینو اکسید، لاکاز ،پلاستوسینانین و پلی فنول ،اکسیداز عمل می‌کند و همچنین مس در گیاه نبوده و لذا علائم کمبود این عنصر از نوک برگ‌های جوان و ارگان‌های مولد آغاز می‌شود.

و در طول حاشیه‌های برگ به سمت پایین گسترش پیدا می‌کند و اگر مقدار آن در برگ‌ها از ۵ میلی‌گرم بر کیلوگرم ماده خشک کمتر باشد بروز علائم کمبود آن متحمل خواهد بود.

مس تشکیل دهنده و فعال کننده شماری از سیستم‌های آنزیمی در گیاه بوده و مرحله پیشرفته کمبود مس در گیاه به صورت بافت مردگی در نوک و لبه‌های برگ ظاهر می‌شود مس موجب فعال شدن آنزیم‌ها و کاتالیزوری‌هایی می‌شود که در برخی فرایندهای رشدی گیاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

تولید ویتامین A به شدت با حضور مس ارتباط دارد و همچنین این عنصر به سنتز پروتئین کمک فراوانی می‌کند و سولفات مس به عنوان ریز مغذی طبقه بندی شده و به مقدار کم برای گیاه مورد نیاز است کود سولفات مس بارسلوس به عنوان علف کش غیر کشاورزی برای کنترل گیاهان آبزی مهاجم و ریشه گیاهانی که در مجاورت لوله آب قرار دارند استفاده می‌شود.

برای سفارش این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می‌توانید به وب سایت فروشگاه کشاورزی وافرمارکت مراجعه نمایید.شما برای نحوه مصرف می‌توانید با ما تماس بگیرید : شماره همراه 09171463133 مهندس شفیعی

 

نحوه مصرف کود سولفات مس بارسلوس

توصیه مصرف محلول پاشی مصرف خاکی (آبکود و سیستم های ابیاری قطره ای)
گیاهان باغی 1تا2 کیلوگرم در 1000 لیتر آب 150 تا 200 گرم برای هر درخت متناسب با سن درخت
گیاهان زراعی 1تا2 کیلو گرم در 1000 لیتر آب 10تا20 کیلوگرم در هکتار قبل از کاشت به صورت مصرف خاکی

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود سولفات مس بارسلوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *